/  Общи условия

ОБЩИ УСЛОВИЯ

Използвайки онлайн магазина на бутик за цветя “Флорентина” се съгласявате с настоящите Общи условия(ОУ). Ако имате несъгласие с някое от тях ще се радваме да ни споделите Вашия опит. Също така имате право да се въздържите от използването на нашите онлайн услуги при несъгласие с общите ни правила и условия.

Настоящите Общи условия (ОУ) са изготвени и приети на основание Закона за електронната търговия (ЗЕТ), Закона за електронния документ и електронния подпис (ЗЕДЕП), Закона за защита на потребителите (ЗЗП), Закона за задълженията и договорите (ЗЗД), Търговския закон (ТЗ), Директива 2000/31/ЕО на Европейския парламент и Съвета за електронната търговия и приложимото българско законодателство.

Настоящите ОУ уреждат договорните отношения между доставчика на услуги “МД”, вписано в Търговския регистър с ЕИК “” със седалище и адрес на управление “”, наричан по-долу “Търговеца” от една страна и Поучателя на услуги, наричан по-долу “Потребител”, свързвани с извършването на електронна търговия, посредством електронен магазин www.florentina.bg, наричан по-долу “Електронния магазин” и  “florentina.bg” споменат по-долу в смисъла на “онлайн бутик за цветя “Флорентина””.

Настоящите ОУ са обвързващи за всички Потребители. Чрез приемане на ОУ при  регистрация в Електронния магазин, както и при финализиране и заплащане на поръчката, Потребителят се съгласява напълно с настоящите ОУ и се задължава да ги спазва.

 

ИНФOPМAЦИЯ CЪГЛACНO ЗЕТ И ЗЗП

“Лимафлор” ЕООД

Седалище и адрес на магазин: гр.София ул. “Могилата” №15

Адрес за упражняване на дейността: с.Бачево ул. “Партизанска” №9

Данни за кореспонденция: тел. 0895759898, email: shop@florentina.bg

ЕИК: BG208141827

 

ОТНОСНО ЕЛЕКТРОННИЯ МАГАЗИН И АВТОРСКОТО ПРАВО

Всеки Потребител има възможност да използва услугите на Електронния магазин, сключвайки договор/и за покупко-продажба и доставка достъпвайки го на www.florentina.bg. 

Всеки Потребител има възможност също:

  • Да създаде собствена регистрация и профил с уникална електронна поща и да използва услугите, предоставени от florentina.bg
  • Да използва услугите, предоставени от florentina.bg, без създадена регистрация и профил, но предоставяйки минимално необходими лични данни при пряко използване на онлайн услугите или поръчка, с цел идентификация и правилна поточна линия на обработка и доставка на продукт/и или услуга/и.
  • Да сключват договори за покупко-продажба и доставка на стоките, предлагани от florentina.bg
  • Да извършват плащания във връзка със сключените договори с florentina.bg, съгласно поддържаните от florentina.bg начини на плащане
  • Да получават информация за нови стоки, предлагани от florentina.bg
  • Да преглеждат стоките, техните характеристики, цени и условия за доставка

По силата на сключения с Потребителя договор за покупко-продажба на стоки, Търговецът се задължава да достави и да прехвърли на Потребителя собствеността на определените от него на страницата на Електронния магазин стоки.

Потребителите заплащат на Търговеца възнаграждение за доставените стоки и услуги съгласно условията, определени на страницата на florentina.bg и настоящите ОУ.

Търговецът доставя заявените от Потребителите стоки в сроковете и при условията, определени на страницата на florentina.bg и съгласно настоящите ОУ.

 

РЕГИСТРАЦИЯ

За да могат Потребителите да извършват поръчки на стоки от страницата на florentina.bg НЕ е задължителна предварителна регистрация и създаване на профил.

При избор за създаване на поръчки през страницата на florentina.bg Потребителят попълва форма, с която посочва задължително коректни данни с цел идентификация и правилното извършване на услугите, както и на доставките на florentina.bg

Минималните необходими данни за извършване на коректна услуга и/или доставка на продукти от страницата на florentina.bg са:

  • Email адрес
  • Име и фамилия
  • Телефон за контакт
  • Адрес на доставка
  • Населено място
  • Държава

 

СТОКИ И УСЛУГИ

Всеки продукт е с посочени цена и характеристики. Всички цени, обявени в страницата на florentina.bg, са в български лева и включват ДДС в размер на 20% съгласно законите в република България.

Цените и допълнителната информация на страницата на florentina.bg са актуалн към момента на създаване на поръчката.

Florentina.bg запазва правото си да променя информацията за своите продукти, категории, данни, услуги и всяка останала без предварително известяване на Потребителите. Потребителите се считат информирани и промените влизат в сила от момента на публикуването им.

Стойността на транспортните разходи за продукти на стойност до 100лв., включително, се добавят към стойността на поръчката и се покриват от Потребителя. При поръчка на продукти на стойност над 100лв., транспортните разходи се покриват от Търговеца.

Търговецът не носи отговорност за непълна информация и неточности в описанието на стоките, които не се отнасят към основните характеристики на стоката, включително за възможни разлики в цветовете на закупените стоки, дължащи се на различните видове екрани на компютрите и техните настройки.

 

РАБОТНИ ЧАСОВЕ ЗА ПОРЪЧКИ

Поръчки на продукти от страницата на florentina.bg се извършват по всяко време на денонощието, във всеки ден от годината.

 

ЦЕНИ

Експресните поръчки и поръчките в неработно време се доплащат допълнително от Потребителя, съгласно регламентираните цени за извънработно време на Търговеца.

 

ПОРЪЧКИ

 

Потребителите имат право да поръчват всички налични стоки, предлагани на страницата на florentina.bg. Поръчката на стоки чрез страницата на florentina.bg предвижда задължение за Потребителя да извърши плащане на поръчаните стоки по някой от посочените в настоящите ОУ начини.

При завършване и плащане на направената поръчка през страницата на florentina.bg, Потребителят се съгласява да закупи съответните продукти при условията на настоящите ОУ. 

При извършване на поръчка на страницата на Електронния магазин, Потребителят влиза в договорни отношения с Търговеца.

Потребителят може да разглежда и да прави промени по списъка с избраните продукти по всяко време, преди да потвърди поръчката, както в индивидуалните бройки за продуктите, така и за попълнената от него информация към поръчката.

При създаване на поръчката Търговецът изпраща автоматично по електронен път копие с детайли от нея на Потребителя. Това представлява потвърждение, че на направената от Потребителя заявка е даден автоматично номер и заявката предстои да се разгледа.

След като поръчката бъде потвърдена и одобрена Търговецът изпраща потвърждение на поръчката на подадения от Потребителя адрес на електронна поща. С получаване на това потвърждение договорът за продажба от разстояние се счита за сключен.

Търговецът има правото, чрез уведомление до Потребителя, да откаже изпълнението на поръчката в случай на допуснати технически грешки в публикуваната информация на страницата на Електронния магазин, в резултат на което поръчката не може да бъде изпълнена, или при изчерпана наличност от поръчаните стоки. В този случай Търговецът възстановява на Потребителя сумите, заплатении от Потребителя за отменената поръчка, ако има такива. Поръчките се реализират по реда на тяхното постъпване.

Обработката на поръчки след обявеното работно време на физическия магазин остават за следващия работен ден.

При нужда от експресна поръчка или поръчка в неработен ден, florentina.bg не носи отговорност при забавяне или отлагане на доставка за следващ работен ден. В такъв случай потребителят е задължен да посочи нуждата от експресна доставка, както и лично да се свърже с екипа на florentina.bg на посочените на страницата на florentina.bg телефони за контакт, за да договорят условията за експресна доставка по реда на ОУ.

 

НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ

Потребителят може да заплати цената на поръчаната стока по два начина:

  • Плащане с дебитна/кредитна карта
  • Плащане при доставка („наложен платеж“)
  • Плащане на място, в магазина(при посочване на „лично взимане от магазани“ при опциите за доставка)

При плащане с дебитна/кредитна карта, Потребителят заплаща стойността на поръчаната стока с банкова карта, чрез виртуален ПОС терминал.

При „наложен платеж“ Потребителят се задължава да заплати в момента на доставката на куриера, извършващ доставката, пълната стойност на доставената стока, съгласно потвърдената поръчка.

 

ДОСТАВКА

Florentina.bg доставя стоки само на територията на Република България.

Срокът за доставяне на стоки, поръчани чрез florentina.bg, на територията на гр. София е между 1 и 3 часа от момента на одобрение на заявката за доставка и преминаването в статут на “Обработка”, при условие че поръчката е направена между 9.00 и 16.00 часа. Срокът за доставяне на стоки, в останалите градове в Република България е 24 часа, при условие че поръчката е направена преди 14:00ч на предходния ден. Доставки извън гр. София не се приемат за неделя и понеделник, както и на официални празници.

Търговецът не носи отговорност за неточно и/или забавено изпълнение, когато това се дължи на забава по вина на куриера и/или на посочени от Потребителя неверен или непълен адрес, лице за контакти и/или телефон, както и при други, независещи от Търговеца обстоятелства.

За поръчки извън град София, Потребителят получава стоката от служител на куриерската компания, с която Търговецът е сключил договор.

Потребителят е длъжен да провери съдържанието на пратката преди да заплати дължимата сума по „Наложен платеж”, при нежелание за проверка на пратката Потребителят носи пълната отговорност и няма право на връщане или замяна на продукт/ите в пратката.

При констатиране на липси и/или явни недостатъци – външни видими дефекти – повреди и други щети, Потребителят следва да подпише протокол за щети в присъствието на куриера незабавно, както и да уведоми Търговеца на тел. +359 888 843 437. Ако такъв не бъде подписан при първоначален преглед в присъстието на куриер се приема, че пратката е приета от Потребителя без забележки и съответно последващи рекламации за липси и/или явни недостатъци са неоснователни и няма да бъдат удовлетворявани.

В случай, че Потребителят не бъде открит на посочения от него адрес и/или не бъде осигурен достъп до адреса за доставка, Търговецът се освобождава от задължението си да достави заявените стоки и Потребителят губи правата си по извършената от него поръчка за доставка на стоки.

Съгласно чл. 50 от ЗЗП Потребителят има право да се откаже от получената стока (сключения договор за продажба от разстояние), без да посочва причина, без да дължи обезщетение или неустойка и без да заплаща, каквито и да е разходи, с изключение на разходите, предвидени в чл. 54, ал. 3 и чл. 55 от ЗЗП, в 14-дневен срок, считано от датата на: приемане на стоките от Потребителя или от трето лице, различно от превозвача и посочено от Потребителя или, когато Потребителят е поръчал много стоки с една поръчка, които се доставят отделно, считано от датата, на която Потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от Потребителя, е приел последната стока.

При отказ за получаване на стоката, извън случаите описани по-горе, отказът се счита за неоснователен и Потребителят дължи заплащане на разходите за доставка и връщане на стоката.

 

ПРАВО НА ОТКАЗ

Потребителят има право да се откаже от договора и да върне закупена от него стока от Електронния магазин без да посочва причини за това в срок от 14 (четиринадесет) дни от доставката.
В случай на връщане на стока Потребителят е длъжен да уведоми Търговеца за своето име, адрес, телефонен номер и номер на поръчката, както и за решението си да се откаже от договора с недвусмислено заявление (писмо, изпратено по пощата, факс или електронна поща).

За да спази срока за отказ от договора Потребителят е длъжен да изпрати съобщението си относно упражняването на правото на отказ преди изтичането на срока за отказ от договора.

Търговецът възстановява всички суми, получени от Потребителя, включително разходите за доставка (с изключение на допълнителни разходи, свързани с избран от Потребителя начин на доставка, различен от най-евтиния стандартен начин на доставка, предлаган от Търговеца), без неоправдано забавяне и не по-късно от 14 (четиринадесет) дни, считано от датата, на която е бил уведомен за решението на Потребителя да се откаже от договора.

Търговецът има право да отложи възстановяването на плащанията до получаване на стоките обратно или докато Потребителят не представи доказателства, че е изпратили обратно стоките, в зависимост от това, кое от двете събития е настъпило по-рано.
Потребителят носи отговорност само за намалената стойност на стоките, причинена от изпробването им, различно от необходимото, за да установи естеството, характеристиките и доброто им функциониране. Тежестта на доказване за упражняване правото на отказ от договора се носи от Потребителя.

В случай че Потребителят не изпрати или не предаде обратно на Търговеца стоката в срок от 14 (четиринадесет) дни след деня, в който е информирал Търговеца за отказа си от настоящия договор, се счита, че същият оттегля отказа си от договора за продажба (респ. отказа си от стоката) и желае да задържи стоката, като Търговецът се освобождава от задължението си да възстанови заплатените от Потребителя суми.

Разпоредбите за правото на отказ на Потребителя от договора не се прилагат за договори:

  • За доставка на стоки, изработени по поръчка на Потребителя или съобразно неговите индивидуални изисквания;
  • За доставка на стоки, които поради своето естество могат да влошат качеството си или имат кратък срок на годност;
  • За доставка на запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето.

 

ТЪРГОВСКА ГАРАНЦИЯ

Търговска гаранция е всяко задължение, поето от Търговеца или производителя към Потребителя в допълнение към неговото задължение по ЗЗП да осигури съответствие на стоката с договора за продажба, да възстанови заплатената сума или да замени или поправи стоката, или да предостави друг вид обслужване, свързано със стоката, когато тя не отговаря на спецификациите или евентуално на други изисквания, несвързани със съответствието на стоката с договора за продажба, посочени в заявлението за предоставяне на търговска гаранция или в съответната реклама, направена в момента на сключване или преди сключване на договора.

 

РЕКЛАМАЦИИ

Рекламацията се предявява пред Търговеца или пред упълномощено от него лице.

Рекламацията се подава устно или писмено.

При предявяване на рекламация Потребителят посочва предмета на рекламацията, предпочитания от него начин за удовлетворяване на рекламацията, съответно размера на претендираната сума, и адрес за контакт.

При подаване на рекламация Потребителят задължително прилага и документите, на които се основава претенцията:

  • Касова бележка или фактура;
  • Копие от заявената поръчка или други документи, установяващи несъответствието на стоката или услугата с договореното;

Рекламациите на Потребителите се разглеждат и разрешават в сроковете и при условията на ЗЗП.

 

ЛИЧНИ ДАННИ

Търговецът събира и обработва лични данни при спазване на изискванията на Закона за защита на личните данни.

На страницата на florentina.bg се съхраняват само данни, свързани с поръчките и доставянето на заявеното.

Търговецът гарантира на своите Потребители неприкосновеността и конфиденциалността на предоставената информация и лични данни. Същите се съхраняват във фирмена база данни, без външен достъп.

С приемането на настоящите Общи условия, Потребителят дава безсрочното си изрично и безусловно съгласие, предоставените от него лични данни да бъдат събирани, съхранявани, обработвани и използвани от Търговеца за целите на изпълнение на договора за покупко-продажба и доставка на поръчани стоки. Всякакви други цели, за които се използват данните, ще бъдат съобразени с приложимото действащо законодателство.

Търговецът се задължава да не разкрива никакви лични данни за Потребителя/ите на трети лица – държавни органи, търговски дружества, физически лица и други, освен в случаите, когато е получил изричното писмено съгласие на Потребителя, информацията е изискана от държавни органи или длъжностни лица, които според действащото законодателство са оправомощени да изискват и събират такава информация, е длъжен да предостави информацията по силата на закона.

Съгласно Закона за защита на личните данни, Потребителят има право на достъп до собствените си лични данни, които е въвел и/или са станали достояние на Търговеца при използване на страницата на florentina.bg, както и за целите на извършване на поправка в предоставените лични данни.

 

СЪДЪРЖАНИЕ НА САЙТА И АВТОРСКО ПРАВО

 

Всички материали, публикувани на страниците на сайта www.florentina.bg като снимки, текстове, статии, описания, графики, таблици и други са обект на авторско право и собственост на Търговеца

Използването, копирането и разпространението с комерсиална, некомерсиална и каквато и да била друга цел, на каквато и да била част от съдържанието на сайта, без писменото съгласие на Търговеца е забранено, а нарушителите ще бъдат подведени под съдебна отговорност.

Използването, копирането и обработката на снимки от сайта под каквато и да е форма е абсолютно забранено.

Използването на статии от блога на сайта или каквито и да било други текстове в сайта е разрешено само и единствено, когато е посочен източника, а именно, текстът да е придружен от активен линк към оригиналната статия в www.florentina.bg и Търговецът е информиран за това на имейл адресTODO и в имейла е посочен линк към сайта, в който бихте желали да използвате съответния материал.

Търговецът си запазва правото да не разреши публикуване на текстове от блога или другите страници на сайта, както и снимки, без да дължи обяснение за това.

 

ПРЕПРАТКИ КЪМ ТОЗИ САЙТ

Препратки към този сайт са разрешени само след съгласието на Търговеца.

 

ОБЩИ

Всички визуални материали, текстове, снимки и всяко останало са

В случай на периодично нарушение на настоящите Общи условия от страна на Потребител, Търговецът има право да откаже изпълнението на последваща поръчка към същия.

Търговецът не носи отговорност за щeти, претърпени от Потребителите, в резултат от нeвъзмoжнocт дa ce изпoлзвa чacт или цялaтa cиcтeмa на Електронния магазин пopaди тexничecĸи пpичини.

Търговецът не носи отговорност за информация, създадена или публикувана в  съдържанието на страници, към които има връзки и/или препратки от страницата на florentina.bg.

Настоящите ОУ влизат в сила от деня на тяхното публикуване на страницата на Електронния магазин и са валидни за неопределено време, както и могат да бъдат изменяни и/или допълвани от Търговеца по всяко време, без да е необходимо специално уведомяване на Потребителите.

Всякакви промени на ОУ влизат в сила от датата на тяхната публикация на страницата на Електронния магазин.

Търговецът не носи отговорност, в случай че Потребителите не са се запознали с последващи актуализации на публикуваните на страницата на florentina.bg ОУ.

Запознаването с настоящите Общи условия и приемането им от Потребителите на Електронния магазин е задължително условие за сключването на договор за покупко-продажба между Търговеца и съответния Потребител и за извършването на доставка на поръчаните стоки.