/  Политика за рекламация

РЕКЛАМАЦИИ

Рекламацията се предявява пред Търговеца или пред упълномощено от него лице.

Рекламацията се подава устно или писмено.

При предявяване на рекламация Потребителят посочва предмета на рекламацията, предпочитания от него начин за удовлетворяване на рекламацията, съответно размера на претендираната сума, и адрес за контакт.

При подаване на рекламация Потребителят задължително прилага и документите, на които се основава претенцията:

  • Касова бележка или фактура
  • Копие от заявената поръчка или други документи, установяващи несъответствието на стоката или услугата с договореното

Рекламациите на Потребителите се разглеждат и разрешават в сроковете и при условията на ЗЗП.

В случай, че Потребителят предяви рекламация относно продукт или услуга предлагана на страницата на Търговеца, ако рекламацията е основателна, растенията или продуктите от поръчката са съхранявани и поддържани по подходящ начин, и рекламацията е направена в рамките 24 часа след извършване на доставката, Търговецът възстановява цялата или част от стойността на поръчката, или предоставя друга по вид компенсация.

Имайки предвид естеството на част от продуктите, които Търговецът предлага(рязан цвят, букети, аранжировки, кошници, саксийни цветя), Търговецът не поема отговорност за рекламации 24 часа след тяхното доставяне. Търговецът гарантира, че използваната растителност е свежа и качествена, и при правилно съхранение (оптимална влажност, температура и светлина), декоративният ефект на доставените от Търговеца продукти ще се запази максимално дълго време.